První spoj na trase PrahaOstrava byl vypraven 13. listopadu 2012. V současné době společnost provozuje pět elektrických vlakových jednotek Stadler Flirt v modifikaci InterCity od švýcarské společnosti Stadler. Celková cena těchto souprav činí přes 1,5 miliardy korun.

Ilustrační foto

Souprava Leo Express

FOTO: Ondřej Kořínek, Novinky

Vlaky Leo Express jsou nízkopodlažní, plně klimatizované soupravy aerodynamického tvaru. Jsou vybaveny moderními technologiemi a interiérem speciálně navrženým pro dálkovou dopravu.

Denně Leo Express vypravuje 16 vlakových spojů, které jsou cestujícím k dispozici v těchto stanicích: Praha hl. n., Pardubice hl. n., Olomouc hl. n., Studénka, Ostrava-Svinov, Ostrava hl. n., Bohumín a Karviná hl. n.

Ilustrační foto

Interiér soupravy Leo Express

FOTO: Ondřej Kořínek, Novinky

Ceny jízdenek jsou pohyblivé a liší se podle týdnů, dnů a hodin jednotlivých jízd i podle toho, v jakém předstihu si zákazník jízdenku kupuje. Nejnižší akční cena za trasu PrahaOstrava je 137 korun.

Leo Express hodlá v budoucnu zahájit dopravu také na dalších trasách v Česku, zejména mezi Prahou a krajskými městy a dále pak mezi jednotlivými krajskými městy, stejně jako i v sousedních státech.

Na konci dubna 2013 Leo Express ohlásil záměr jezdit od prosince 2013 jedním párem spojů denně v trase Praha – Staré Město u Uherského Hradiště, ráno do Prahy a večer zpět.

Společnost si na trase konkuruje s Českými drahami a soukromou firmou RegioJet.